← Назад на сторінку курсу

ДОГОВІР-ОФЕРТУ

про надання інформаційних послуг в онлайн-форматі

 «Виконавець», пропонує зацікавленій особі, що називається надалі «Замовник», а разом звані «Сторони», укласти оферту (договір, адресований невизначеному колу осіб) про надання інформаційних послуг в онлайн-форматі.

 ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У СЬОГОДНЬОМУ ДОГОВОРІ- ОФЕРТІ:

 Інформаційні послуги (далі – «Послуги») в рамках цієї оферти – послуги у вигляді отримання інформації з метою структуризації знань та освоєння необхідних правил догляду за садом, термінів проведення обробок та підживлення рослин, препаратів, інструментів та обладнання, які використовують для обробки саду та інши засоби захисту рослин та газонів на різних ділянках.

 Замовник має змогу  за допомогою різних освітніх програм для персональних комп’ютерів, он-лайн сервісів, електронної пошти, месенджерів або іншими способами, що включають прямі трансляції в мережі Інтернет, розсилки інформації та матеріалів, надання матеріалів у запису, що надаються безпосередньо Виконавцем.

 Перелік, регламент та умови надання Послуги описані на відповідному Сайті, що описує послугу.

 Електронна адреса/електронна пошта Замовника – електронна адреса, зазначена Замовником у заявці на Послугу.

 Замовник – фізична або юридична особа, яка сплатила Послугу та отримує її на умовах цього договору оферти.

 Акцепт – повне та беззастережне прийняття Замовником умов цього Договору, вчинене шляхом оплати послуг на сайтах та їх піддоменах, у порядку та на умовах, встановлених цим Договором-офертою.

 Сайт – сукупність даних, доступних для перегляду в мережі Інтернет на http://art-flora.com.ua та їх піддоменах.

 Платформа навчання – он-лайн сервіс, що служить для розміщення матеріалів Виконавцем.

 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ І ПРАВОВА ПІДСТАВА ДОГОВОРУ-ОФЕРТИ

  1. Договір-оферта є офіційною пропозицією Виконавця (офертою) щодо укладення договору на надання платного доступу до Послуг та публікується у глобальній комп’ютерній мережі Інтернет на веб-сайті Виконавця: http://art-flora.com.ua

 1.2.  У випадку прийняття викладених нижче умов та оплати послуг юридична або фізична особа, яка провадить акцепт цієї Оферти, стає Замовником.

 1.3.  Повним та беззастережним акцептом справжньої публічної оферти є здійснення Замовником оплати.

 1.4.  Акцепт цієї оферти рівносильний укладенню Договору на умовах, викладених у ній.

1.5. Узгодження, Замовник гарантує, що ознайомлений, погоджується, повністю та беззастережно приймає всі умови Договору-оферти у тому вигляді, в якому вони викладені у тексті Договору-оферти.

 1.6.  Виконавець має право в будь-який час вносити зміни до умов Договору-оферти.

 1.7.  Зміни до умов Договору-оферти починають свою дію з моменту опублікування їх на Сайті.

 1.8.  Договір-оферта не може бути відкликаний.

 1.9.  Договір-оферта не вимагає скріплення печатками та/або підписання Замовником та Виконавцем, зберігаючи при цьому повну юридичну силу.

 1.10.  Здійснюючи акцепт справжньої оферти, Замовник підтверджує, що має доступ до мережі Інтернет та має можливість навчатись в онлайн-форматі, у тому числі має можливість використання Платформи.

 Замовник зобов’язується уважно прочитати текст даної оферти і, якщо він не згоден з будь-яким пунктом, Виконавець пропонує відмовитися від будь-яких дій, необхідних для акцепту або укласти персональний договір на окремо обговорюваних з Виконавцем умовах.

 2. Предмет Договору

 2.1.  Предметом цієї Оферти є платне надання Замовнику Послуг за фіксованою ціною, які Замовник зобов’язується прийняти та сплатити у порядку, передбаченому цим Договором.

 3. Умови та порядок надання Послуг

 3.1.  Послуги за обраним Замовником тарифом та на обрану Замовником тему надаються Виконавцем за умови їх 100% (сто відсотків) передоплати Замовником.  Інший порядок оплати можливий відповідно до умов проведення акцій (спеціальна пропозиція), а також у випадках додатково узгоджених з Виконавцем.

 3.1.1.  Замовник вносить зазначену та зафіксовану суму передоплати, після чого Виконавець надає Замовнику доступ до підготовчих матеріалів за конкретною Послугою.  Після оплати відповідної Послуги в повному обсязі, Виконавець надає Замовнику доступ до матеріалів по оплаченій Послугі.  Залежно від обраної Замовником Послуги, доступ до матеріалів може надаватися Замовнику відразу після оплати або поетапно, що безпосередньо вказується при описі Послуги.

 3.2.  Оплата послуг Виконавця здійснюється одним із таких способів:

 – шляхом оплати через електронні платіжні системи;

 – шляхом оплати через платіжні термінали чи інтернет-банкінг;

 – шляхом оплати на розрахунковий рахунок Виконавця;

 – шляхом оплати на виплат за допомогою банківських сервісів;

 – іншими способами за попереднім погодженням з Виконавцем.

 3.2.1.  У разі здійснення платежу за допомогою банківської картки Замовнику рекомендується використовувати банківську картку, випущену на ім’я Замовника.  У разі здійснення повернення оплачених коштів, повернення провадиться за тими самими реквізитами, за якими було отримано платіж, та на підставі особистої заяви особи, на чиє ім’я було випущено банківську картку відповідно до умов п. 5.4.  цієї угоди.

 3.2.2.  У разі несплати вартості Послуг у встановлені терміни, при несвоєчасному наданні даних для оформлення заявки: або при зазначенні недостовірних даних при оформленні заявки цей Договір не вважається укладеним.

 3.3.  Цей Договір є актом надання послуги.  Послуги вважаються наданими з належною якістю та в строк, за відсутності наданих Замовником претензій у письмовому вигляді, щодо закінчення терміну надання послуг.  Термін надання послуг вказано на Сайті.

 3.4.  Договір вважається укладеним та набуває чинності для Сторін з моменту повної оплати послуг Замовником.

 3.5.  Зобов’язання Замовника з оплати вважається виконаним з моменту зарахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця або надання Замовником документа про оплату Послуг.

 3.6.  Виконавець зобов’язується надати Замовнику Послуги у термін, вказаний на Сайті.

 3.7.  Якщо Замовник не отримує Послуги своєчасно з власної вини або за власним бажанням, Послуги вважається наданими належним чином. Якщо Замовник не взяв участь у вебінарі в режимі реального часу, повернення сплачених коштів не здійснюється, при цьому у Замовника зберігається можливість доступу до запису вебінару на Платформі до 1 грудня 2022 року.

 3.8.  Виконавець має право включити Замовника до списку поштової розсилки для подальшого розповсюдження матеріалів, що надаються, або для розсилки інших інформаційних матеріалів.

 3.9.  Замовник немає права передавати третім особам свій доступ до матеріалів, наданий Виконавцем.  При порушенні цього пункту цього Договору Виконавець має право заборонити Замовнику доступ до вже оплачених Послуг без повернення раніше сплачених коштів.

 3.10.  Замовник погоджується з тим, що Виконавець надає доступ до послуг або наявних цифрових продуктів, і не має права вимагати додаткового доопрацьовування оплаченої ним послуги або продукту, а також його окремих компонентів, інформаційних матеріалів, а також зміни правил надання послуг або доступу до продуктів, описаних  положеннями цього Договору.

 3.11.  Умови надання Послуг можуть також повідомлятися Виконавцем Замовнику, шляхом надсилання відповідного повідомлення на контактний e-mail, та/або SMS повідомлення на контактний номер телефону Замовника, на Платформі, при цьому Замовник погоджується з тим, що Виконавець надає доступ до послуг або наявних цифрових продуктів, і не має права вимагати додаткового розроблення оплаченої ним послуги або продукту, а також його окремих компонентів, інформаційних матеріалів, а також зміни правил надання послуг або доступу до продуктів, описаних положеннями цього Договору.

 3.12. Виконавець має право залучати до надання Послуг третіх осіб без попереднього отримання згоди Замовника. Залучені треті особи обираються на розсуд Виконавця. Виконавець залишає за собою право заміни третіх осіб під час надання Послуг за умови збереження тематики, експертності та переліку питань, які ці залучені треті особи висвітлюватимуть.

 3.13. У випадку, якщо в силу зміни життєвих обставин Замовник не може отримати оплачену Послугу, Замовник має право перенести передоплату або повну суму оплати на будь-яку іншу Послугу, зафіксувавши цим вартість нової послуги. Також замовник має право перенести навчання придбаного курсу на інший термін, погоджений із менеджером. Для здійснення перенесення Замовник повинен попередити Виконавця письмово або телефоном. Подібне перенесення може бути здійснене не більше одного разу. При цьому у разі збільшення вартості Послуги, Замовник зобов’язується здійснити відповідну доплату. Замовник погоджується з тим, що у разі відмови Замовника від Послуги, виробленого після перенесення, послуга вважається наданою Замовнику та кошти, оплачені Замовником, поверненню не підлягають.

 3.14. Термін доступу та умови кожної конкретної послуг вказуються безпосередньо в описі Послуги на Сайті.

 3.15. Замовник після здійснення оплати за обрану послугу зобов’язується заповнити анкету-опитувач, розміщену на Сайті; виконувати рекомендації та вказівки Виконавця, даних Замовнику у межах надання Послуг; вивчати всю інформацію, що надається Виконавцем, згідно з порядком викладу, який зазначений Виконавцем.

 3.16. Замовник зобов’язується не здійснювати несанкціонований Виконавцем запис, у т.ч. скріншоти, фотографування записів та інші способи збереження інформації, яку надає Виконавець.

  3.17 У рамках надання Послуг за цим договором Виконавець має право проводити спеціальні акції, створювати пропозиції у вигляді надання бонусів за придбання Послуг Замовником на обрану тему (далі – Курс). Дані про пропозиції, акції та бонуси, актуальні на дату придбання Курсу, публікуються на сайті Виконавця.

 Виконавець залишає за собою право змінювати умови спеціальних пропозицій, акцій та бонусів до здійснення їх оплати Замовником.

  Вартість бонусних курсів публікується на сайті у пропозиції Курсу конкретної тематики в рамках спеціальних акцій, пропозицій.

 Бонусний курс, спеціальні акції та пропозиції не є подарунками, а визнаються сторонами заохочувальними преміями при придбанні Замовником основного Курсу за умовами запропонованих акцій та пропозицій.

 4. Особливі умови

 4.1. Інформація, що передається в рамках надання Послуг, є інтелектуальною власністю Виконавця та підлягає охороні відповідно до законодавства України. Розповсюдження отриманої в рамках Послуг інформації з комерційною метою неприпустимо. Замовник зобов’язується не копіювати записи Послуг та не надавати його третім особам або розміщувати у відкритому доступі на інших сайтах. Замовнику забороняється розповсюджувати, публікувати, розміщувати в Інтернеті, копіювати, передавати або продавати третім особам, здійснювати запис, скачування, виготовлення скріншотів та фотографій записів аудіо-візуальних творів та іншого контенту, що надається в рамках надання Послуг за цим Договором. Замовнику забороняється зберігати та передавати третім особам листування інших учасників одержувачів Послуги, інформацію та будь-які матеріали, отримані в рамках цього Договору, створювати на їх основі інформаційні продукти, а також використовувати цю інформацію будь-яким іншим чином, крім особистого користування в рамках цього Договору.

 У разі порушення такого зобов’язання Виконавець має право вимагати із Замовника відшкодування понесених збитків, а також компенсації втраченої вигоди відповідно до чинного законодавства України

 4.2. Відповідно до вимог закону «Про персональні дані» Замовник (суб’єкт персональних даних), приймаючи умови цього Договору-оферти, дає згоду на обробку всіх своїх персональних даних, що надаються Виконавцю, а також на їх передачу особам, з якими Виконавець має договірні відносини щодо виконання умов цього Договору-оферти та надання послуги Замовнику. Обробка персональних даних Замовника здійснюється відповідно до законодавства України, а також відповідно до Політики конфіденційності, яка є локальним документом Виконавця.

 4.3. Виконавець має право негайно припинити надання послуг без повернення грошових коштів, у разі прояву з боку Замовника агресії або неповажного ставлення до Виконавця, інших Замовників, у разі використання ненормативної лексики та прояву агресії в коментарях на Платформі, у чатах, а також у випадках розпаду конфліктів, відволікання інших учасників від отримання послуг, розсилки спаму, розміщення реклами. Цим Замовник підтверджує, що передплачена ним вартість послуг у випадках, зазначених у цьому пункті, визнається Сторонами як неустойка за порушення Замовником умов Договору та Замовнику не повертається.

 4.4. Усі персональні дані обробляються Виконавцем відповідно до вимог закону “Про персональні дані”.

 4.5. Виконавець зобов’язується зберігати та не розголошувати конфіденційну інформацію, яка стала відомою від Замовника під час надання послуг за цим Договором.

5.Відповідальність сторін

 5.1 Відповідальність сторін У разі відсутності технічної можливості проведення Послуги у режимі реального часу (вебінар/прямий ефір/трансляція), зі сторін у разі відсутності технічної можливості проведення Послуги в режимі реального часу (вебінар/прямий ефір/трансляція), з боку Виконавця, з незалежних від Виконавця причин: неполадки в інтернет-з’єднанні, збої в роботі технічного майданчика-партнера, відключення світла, Виконавець зобов’язується провести вебінар/ прямий ефір/ трансляцію в інший час та, у разі неможливості Замовника брати участь в інший час, надати йому запис.

 5.2. Виконавець не несе відповідальності за неможливість обслуговування Замовника через причини, пов’язані з порушенням роботи Інтернет-каналу, обладнання або програмного забезпечення з боку Замовника.

 5.3. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань по цій публічній оферті Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України.

 5.4. Замовник зобов’язується надсилати претензії, запити, пропозиції та інше за допомогою електронного листування з електронної адреси, вказаної при реєстрації на сайті електронною поштою Виконавця. Листування в соціальних мережах або в месенджерах не буде вважатися досконалим від імені Замовника. Претензія вважається отриманою Виконавцем за умови надання Замовником скану паспорта, підписаної та відсканованої претензії та документів, що підтверджують факт оплати Послуг. Заява на повернення приймається за умови надання Замовником зазначених вище документів, а також за умови надання банківських реквізитів для повернення.

 5.5. Замовник зобов’язується надсилати Виконавцеві всі претензії щодо якості послуг, що надаються, у строк, що не перевищує 3 (трьох) днів з дати закінчення доступу до наданих матеріалів, електронною поштою.

 У випадку, якщо претензії не отримані Виконавцем, Послуги вважаються надані належним чином і в повному обсязі.

 5.6. Виконавець не несе відповідальності за неправильну (недостовірну) інформацію, вказану Замовником під час реєстрації або при оплаті послуг.

 5.7. Виконавець зобов’язується надати доступ до оплаченої послуги у термін, встановлений умовами надання послуги на сайті.

 5.8. Виконавець зобов’язується повернути Замовнику помилково оплачені кошти за Послуги на письмову вимогу Замовника. Виконавець приймає вимоги про повернення коштів, сплачених Замовником за Послугу, що надається в режимі реального часу не пізніше, ніж за 12 годин до початку відповідного вебінару/прямого ефіру/трансляції. Замовник зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати Виконавця, у тому числі всі комісії платіжних систем, що стягуються під час переказу коштів на рахунок Виконавця та з рахунку Виконавця на адресу Замовника, оплату третім особам, які надають послуги з обробки та супроводження замовлення Замовника.

 5.9. Виконавець приймає вимоги щодо повернення коштів, сплачених Замовником за Послугу, до моменту отримання Замовником матеріалів у будь-якому обсязі. У разі, коли матеріали Замовником отримано (зафіксовано факт ознайомлення з матеріалами) – повернення не здійснюється.

 5.11. Виконавець не несе відповідальності за неналежну якість надання Послуг, якщо неналежне виконання стало наслідком недостовірності, недостатності або несвоєчасності наданих Замовником відомостей, а також внаслідок інших порушень умов цього Договору з боку Замовника.

 5.12. Виконавець не несе відповідальності за невідповідність наданої послуги очікуванням Замовника та/або його суб’єктивну оцінку. Така невідповідність очікуванням та/або негативна суб’єктивна оцінка не є підставами вважати послуги, що надаються неякісно, ​​або не в узгодженому обсязі.

 5.13. При відмові від Послуг Замовник зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати Виконавця, у тому числі всі комісії платіжних систем, що стягуються під час переказу коштів на рахунок Виконавця та з рахунку Виконавця на адресу Замовника, оплату третім особам, які надають послуги з обробки та супроводження замовлення Замовника, а також інші фактично понесені Виконавцем витрати у зв’язку із замовленням та обробкою замовлення Замовника.

6. Строк дії та зміна Договору Оферти

 6.1. Договір вважається укладеним з моменту надходження коштів Замовника як оплата в повному обсязі за обрану програму навчання на розрахунковий Виконавця та діє до моменту виконання Сторонами своїх зобов’язань.

 6.2. Усі суперечки та розбіжності вирішуються шляхом переговорів Сторін.

 6.3. Усі питання, неврегульовані цим Договором Оферти, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

 6.4. Сторони визнають, що якщо будь-яке із положень Договору-оферти стає недійсним протягом терміну його дії внаслідок зміни законодавства, інші положення Договору-оферти обов’язкові для Сторін протягом строку дії Договору-оферти.

 6.5. Самостійна відмова від Послуги Замовником є ​​підставою для розірвання укладеного договору з ним. Сплачена за надані Послуги сума не повертається.

 6.6. Отримання Замовником сертифіката про отримання Послуги (якщо такий передбачений програмою відповідної Послуги на Сайті) є угодою Сторін про повне закінчення Послуги та відсутність взаємних претензій одна до одної

 6.7. У всьому іншому, що не передбачено цим Договором-офертою, Сторони керуються чинним законодавством України.

 7. Відмова від відповідальності за отримання результату

 7.1. Усі заяви про отримання результатів, а також приклади отримання якісних результатів, які можуть бути розміщені на Сайті, є лише прогнозованою оцінкою можливих результатів та не гарантують його отримання.

 7.2. Відгуки користувачів, які наведені на Сайті, це індивідуальні досягнення окремих людей. Ці результати не є типовими або гарантованими. Результати Замовника залежатимуть від рішень та дій Замовника.

 7.3. Вважаючи передбачуваний результат гарантованим, Замовник приймає він також ризик його неодержання.

 7.4. При зазначенні конкретного прикладу позитивного результату щодо конкретної особи це не гарантує отримання Замовником аналогічного результату.

 7.5. Будь-які заяви та подання, розміщені на Сайті, що стосуються отримання можливого результату, не вважаються обов’язковим результатом для кожної людини. Ми не несимо відповідальність за Ваші дії та результати. 

 7.6. Отримання результату залежить багатьох чинників. Виконавець не має інформації про те, наскільки ефективно Замовник будете застосовувати дану Виконавцем інформацію в майбутньому, а також стосовно особисто Замовника, анкетних даних Замовника, що використовуються етичних принципах, і не гарантуємо ймовірності отримання будь-яких великих, малих і взагалі будь-яких результатів.

 7.7. Всі продукти та послуги Виконавця призначені виключно для використання в інформаційних чи ознайомлювальних цілях.

 7.8.Замовник повинен покладатися на здоровий глузд і розраховувати на власні сили при прийнятті рішень, що стосуються взаємин з іншими людьми. Представлена ​​на Сайті інформація, матеріали, що надаються в рамках надання Послуги, підлягають ретельному аналізу та оцінці перед прийняттям рішення про взаємини з іншими людьми, про їхню відповідність дійсності.

 7.9. Приймаючи умови цього Договору-оферти, Замовник дає свою згоду, що Виконавець не несе відповідальності за правильність або помилковість прийнятих Замовником рішень щодо взаємовідносин з іншими людьми щодо будь-якої інформації, отриманої при наданні Послуг Виконавцем.

 8. Реквізити:

Індивідуальний підприємець

Кисельова Ірина Олександрівна

ІНН 3087822660

Адреса:

61000,Україна, Харків, вул. Полтавский шлях,190,кв.200

 E-mail: artflora333@gmail.com

 Тел.: +38 (099)730-93-33; +38 (067)730-99-33